Please?

Grattis mamma 50 år!
Har försökt ringa hela dagen, men utan resultat och blev lite orolig där ett tag..
Fick dock information att hon befinner sig på ett lyxhotel i Österike, somliga har det bra. :)
Synd bara att hon inte var på kontoret och tog emot mitt fina blombud... :(

Jag är faktiskt nöjd med våran nya lärare som jag fortfarande inte minns namnet på.
Det är nog till våran fördel att han inte pratar engelska, för man blir ju så illa tvungen att enbart prata turkiska i klassrummet och praktik är ju det man ska satsa på för att lära sig! Here we go!!

Dessutom så har jag till min information fått veta att svenskar kan ha dubbla medborgarskap, vilket jag inte hade en aning om..
Hmm, ett turkisk medborgarskap inom en viss framtid, då jag bor här känns väldigt frestande.. ;)

Vart lite shopping idag också, en jacka och en party-topp.
Lägger upp bilder senare, är helt slut så jag tänkte jäsa ner mig i soffan och kolla på Andra Avenyn och beklaga mig för att jag fortfarande inte har fått svar från jobbet angående förlängning av min tjänsteledighet..
Snälla, snälla, snälla GUD (chefer..) - hör mina böner om ett positivt besked!!!


Grattis igen mamma! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback