du-dunk-du-dunk-du-dunk...

TJA!

Min chef har äntligen gett mig respons! :)
Vi håller just nu på att bolla lite, och min puls är bokstavligen talat uppe i 240..
Min händer är dyngsura och mina knän vibrerar som två dildosar.
Jag sitter nästan med två ciggaretter samtidigt för att jag inte kan hantera nervositeten.
Malin den tråkiga har precis vaknat till liv efter en powernap på typ 7 timmar. Kul tjej.
Hon ligger hur som helst kvar i sin säng i sitt rum, men vi har kontakt på msn.
Hon är medveten om vad som försigår och jag har meddelat henne om följande..

Blir det ett JA för 2 månader så kommer denna låt spelas upp högt;
Betül Demir - Başka bir şey

Blir det ett JA för 1 månad så kommer denna låt spelas upp högt;
Serdar Ortaç - Şeytan


Blir det ett NEJ så kommer denna låt spelas upp högt;
İbrahim Tatlıses - Eminem


Oavsett svar så måste jag ha ett glas vin för att lugna mina nerver, och det tycker jag att jag är värd.
Jag menar, mamsen fyller ju 50 så det hade ändå blivit fem glas om jag vart i snöiga Svedala..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback