extreme makeover!

Life is great! :)
Vad fort det kan vända, tycker ni inte det?
Och beroende på så simpla saker och händelser också..

Nyss hemkommen från en supermysig dag i Asien.
Imorgon är det skola och det väckarklockan drar igång om 5.45h i skrivande stund, men har man ett bloggberoende så har man.
Jag och O vaknade dessutom upp klockan två idag, så det är väl rätt förståligt om jag inte är sådär jättetrött heller..

Igår var jag iväg till frisören som sagt och tog bort det svarta håret för att gå ner en skala till mörk-röd-brunt samt en toppning, och på fredag ska jag tillbaka igen..
Ni får uppdateringar när jag är färdig, blir roligare så. :)
Vilket ställe föresten!
Alla frisörstolar hade en platt-tv bredvid spegeln så man inte skulle bli uttråkad medan frisörerna pysslade med ens hår..
Dom var minst två frisörer per kund och dessutom hade dom servitörer som sprang omkring och serverade tilltugg och förfriskningar till kunderna.. Det kallar jag klass på en frisörsalong!

Efter det så bar det av till Cihangir för att möta upp tjejerna på White Mill café där Internations hade sin månads-tillställning.
Det vart middag, vin och mingel och därefter kom O och hämtade upp mig för att bege oss till Longtable och drinka lite - mucho trevligt!

Idag har vi inte gjort mycket, brunch på någon restaurang på Bağad caddesi och sedan åkte vi till ett stort shoppingcenter, och helt från ingenstans så tvingade han in mig i en Guess affär där jag var tillsagd att peka på den finaste väskan, 5 minuter senare stod jag med den i en påse. TACK som tusan! :)
Hem och kikade på film och sedan åkte vi och drack té med någon snubbe.

Som sagt, en slappisdag!
Hur har eran dag vart?
Malins dag har inte vart så intressant, men vad förväntar man sig när inte jag är i närheten och kan liva upp stämningen?

Imorgon kommer föresten dansken! Tommy spenderar helgen i Istanbul och det ska bli superkul att träffas igen.
Jag lärde känna denna man i Alanya 2006 då jag bodde och arbetade där..
Sen dess så har jag vart i Köpenhamn och hälsat på samt en reunion ägde rum i början på Augusti i Göteborg där vi båda närvarade.

Vad tycker ni om hårfärgen? Inte så extrem skillnad
kanske i och med att jag gick från svart..

Observera även våra extremt sexiga namnskyltar.





Kommentarer
charmika

jag är KÄÄÄÄR !!

ditt hååååååår!!!!



va fint <3



förresten ja fick en härlig film från röda mattan men clive owen syns inte man såg bara alla paparazzi blixtar o alla tjejer som ropade haha



i lav joooo



grattis till återföreningen <3

2009-10-22, 00:31:11 http://cocacoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback