hoppas, hoppas, hoppas.

Idag har det inte riktigt vart min dag, det har känts som om jag har befunnit mig i en bubbla och inte riktigt vart delaktig i den övriga världen..
Det gick inte bra i skolan och jag kände mig allmänt hängig och nerstämd..

Två timmar på Sats i Stockholm hade säkert gjort susen..
Jag power-walkade hem och det fick mig att må lite bättre, det var varmt och jag vart helt svettig!
Har förövrigt och på tal om det hittat en riktigt bra park vart man kan springa!
Den ligger några spårvagnsstationer bort, i Gülhane men det känns okej!

Kom hur som helst hem efter skolan till en bombnedslag..
Malin har sin kusin och hennes pojkvän på besök i en vecka och vem som helst kan väl föreställa sig hur lägenheten ser ut om man bor fyra personer i den..
Lättare sagt än gjort att hålla det städat, jag vet med mig själv att jag också kan ha mina lata stunder.
Städade iordning lägenheten så gott jag kunde, städerskan får ta golven osv på fredag då hon kommer..

Om 2 timmar ska jag möta Melis för att gå till frisören, spännande!
Just nu gör jag inte så mycket, sitter med fötterna i ett varmt fotbad för att snart påbörja min fotvård..
Man ska ta hand om sig själv då man har svackor i måendet, så vad passar inte bättre än med pedikyr och frisör?
Jag har dessutom bokat in manikyr på Torsdag.
En höst-uppfräshning kan vi ses det som! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback