Idag bor jag hos frisören!

Jaha då kanske man ska ta sig i kragen och blogga lite då..
Befinner mig redan idag hos frisören!
Trodde inte jag skulle få komma förrän imorgon, men beställningen hade anländit idag så jag fick komma på drop-in tid.
Skönt, slipper man sitta i taxin och vara lika förbannad och hysteriskt som taxi-chauffören, vilket dom alltid är då det är tung trafik. Det vill säga 90% av tiden här.

Jag har väl suttit här i en sisådär 3 timmar, och blir nog kvar i 2 till..
Jag tackar mig själv för att jag tog med mig laptopen, jag vet inte hur jag skulle ha stått ut med att sitta här och stirra utan den.
Dom har ju som sagt servitörer som springer runt här och ser till så att man har allt i drickväg som man önskar, dock erbjuds ingen mat.. Och jag börjar bli hungrig!

Försökte övertala Malin att komma hit och hålla mig sällskap, och hade då som baktanke att hon kunde ta med sig mat men hon ansåg att Ömers eventuella besök lite senare var intressantare.. :(

Jahapp, blir nog ingen manikyr idag, ser inte ut som om jag hinner det.
Skulle ju ha vart där klockan 14:00, men sköt på det till 17:00.
Och det är exakt vad klockan är nu i Turkiet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback