Kan den här dagen bara ta slut nu?

Min dag blir bara bättre och bättre!
Ligger vrålhungrig på soffan och fantiserar om mat och försöker finna motivation och ork till att ta på sig tofflorna och gå till 'köket' 30 meter utanför vårt hus för att köpa middag..
När jag och Malin äntligen tar oss i kragen för att gå ut så möts vi av ett väldigt mörkt och stängt kök... :( :(
Och väldigt kurrande magar..

Burger king är beställt från Yemeksepeti och jag kommer på fullaste allvar bränna ner stället om jag behöver gå samma öde till mötes som jag gjorde i lördags då leveransen aldrig dök upp! Avskum!!

Fan!

(update; en väldigt glad turk anlände 25 minuter efter beställningen med vår mat. tack.)



Kommentarer
Lina

Saknade M&M i klassrummet idag!!!

Malin

M&M är på rymmen! mohaha

2009-10-22, 00:01:22

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback