Malin; "Aj aj aj, jag har en klo i röven!"

Jaha, då var man en katt rikare då! En asiatisk dessutom..
Låt mig få presentera - Hugo'chin!




Jag satt på ett religöst möte med Onur och hans män och kände efter X antal timmar att det inte var så spännande längre, så jag gick ut för att ta en nypa luft och möttes av världens sorgligaste jamande!
Då satt det en liten katt fångad på en mur och försökte ta skydd mot regnet under en tunn buske.
(Japp ni läste rätt, regnet.. Observera då att det var 34 grader och sol under dagen..)
Så jag skyndade dit och hämtade honom och detta var alltså världens keligaste kisse!
Satte mig på verandan med honom i knät och tittade på medan han tvättade sig och spann..
Vems hjärta smälter inte av katters kurrande?
Adem kom ut för att hämta in mig och jag vägrade gå in utan katten så han följde med.
Han följde dessutom med i bilen på väg hem till mig, för han behövde mat!
Och som tur var hade vi ju massor av kattmat hemma! :)
Då kommer även bönebandet till nytta som jag fick idag, Hugo'chin älskar det!
Hoşgeldiniz kedi!

Igår hur som helst så kom ju Onur och hämtade upp mig och det var då sannerligen ett kärt återseende! :)
Han stannade ju kvar i Alanya på grund av affärer, så vi har som sagt inte setts på 1 vecka då förrän igår.
Åkte till en fiskrestaurang i Bebek som låg precis vid Bosporen och åt massor av olika fiskar och drack raki.
Idag åt vi en väldigt sen frukost och promenerade runt lite på Bağad cadde i Asien och mötte upp diverese vänner och drack litervis av té.. En väldigt trevlig dag helt enkelt! :)

På torsdag kommer min älskling Charlotte och Daniel hit! Det ska bli sååå kul, gud vad jag har längtat till detta!

Bilder från dagen.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback