Malin the phsyco!

Haha!
Min kära Malin har äntligen också börjat blogga, så nu kan vi finally sitta tillsammans i ett gäng och blippa på våra laptops och uppdatera omvärlden om tillvaron och dess intryck.

Malins blogg finner ni här; Mikithemonster

Trevlig läsning! ;)


Vill dock att alla ska keep in mind att hon ofta kan framstå
som lite förvirrad, så lite inte på allt ni läser.. ;) Höhö..



Jag har förövrigt också en till blogg.
Men den är låst för omvärlden då det är min virtuella psykolog där jag skriver av mig om allt som tynger mig och det är sannerligen en slags terapi.
Jag ska skrev precis fem A4 sidor om vad som känner jobbigt just nu i min tillvaro och det känns faktiskt lite ljusare..

Nu ska jag hoppa in i en dusch för att därefter möta upp Mellis vid Uptown Residence i Etiler för att kika in hos frisören.
Ikväll är det Internations tillställning, det ska bli kul!
Vi blir ett rätt stort gäng tjejer som drar dit och minglar, see you there? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback