På rosa moln i Istanbul!

Hej alla glada!

Nu blir det helg-blogg maraton igen, eftersom jag inte har haft datorn tillgänglig och därmed vart unable till att uppdatera min beroende-framkallade blogg.

Jag sitter just i detta ögonblick och lyssnar på Ajda Pekkan - Söz, som får mig att tänka jättefina tankar om Istanbul samt kollar på två bilder som jag tog när jag satt på båten över till Asien i lördags.

Jag minns att jag verkligen njöt i den sekunden då jag tog dom två bilderna, och insåg att jag aldrig någonsin kommer vilja bo någon annanstans än i Istanbul.
Förstår ni att det är snart November och man kan fortfarande vissa dagar gå i t-shirt?

Jag blir nästan hög på tanken av att bosätta mig här.
Jag älskar verkligen denna stad.
Min tidigare besatthet av Alanya går inte att jämföras med denna känsla..

I am home.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback