20090908

Uppe med tuppen idag till skillnad från igår då jag vaknade 30 minuter innan vi var tvungna att gå.
Nu sitter jag i lugn och ro framför datorn och äter frukost, det är så en dag ska starta. I lugn och ro.. Och sedan en coffee to go på Starbucks.

Idag verker vädret vara likadannt som igår, det vill säga ostabilt. Något som känns tryggt är dock att man alltid kan lita på värmen, det vill säga oavsett om det är mulet eller regn så är det fortfarande varmt.

Idag är det skola som vanligt, därefter ska jag tillbaka till spånet som gjorde mina naglar och be henne gör om en av dom, och sedan ska jag möta Louise för shopping/fika/lunch what so ever :)

Återkommer i eftermiddag med hur min dag har vart. Ha det toppen alla!
Ps, det är väl ingen av mina närstående som missat att jag har bytt nummer? Har inte orkat sms'a någon, utan skrev ut det här. Hmm, brist på sms är anledningen till att jag påpekar detta faktiskt ;)  HEJ!



Kommentarer
malluttan

Merhaba tatlim :) nasil gidiyor? istanbul nasil?

Biz ekimde isvec dönuyoruz belki istanbulda ucakda kacariz..

Så jag hoppas att du har det fint och att du mår bra... massor av iyi sanslar till dig med skolan..



öpuyorum seni. // Malin

2009-09-08, 07:31:15 http://www.metrobloggen.se/hfl

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback