Designers..

Idag känns det som en söndag, och det är hur underbart som helst!
Jag ställde klockan på 11:00, men vaknade upp 14:30... Jag förstår verkligen inte hur jag kan lyckas sova så mycket som jag gör här nere på helgerna.
Läge att inhandla en till alarmklocka, jag kan uppenbarligen inte lita på att mobilen får upp mig ur sängen på mornarna. Ska passa på att köpa en till Katja aka Woldemort / Golum också.

Jag sitter fortfarande i min rosa fluffiga morgonrock med Malins stickade ragg-sockor framför datorn och dricker äppelte.
Jag har fastnat i design-träsket, så jag har suttit hela förmiddagen och försökt lära mig Photoshop samt hur man designar bloggen..
Som ni ser så är den något fräshare nu, men inte på långa vägar så som jag vill ha den.
Tack Gabbi för tipset, jag har vart inne på den sidan halva dagen och kikat.

Planen är att styra upp ett liv, så vi ska strax hänga upp tvätten och därefter bege oss mot en café/restaurang och äta samt plugga.. Så intressant ser min måndag ut, däremot vet man aldrig hur kvällen artar sig!

Den nyaste paret.
Undra hur många svart pumps jag redan har? Samt hur många med en rosett där framme?
GOSH, så jag saknar mina skor i Sverige...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback