Fåfänga.

Med risk att låta tjatig så tycker jag om naglar.
Välskötta naglar tycker jag är viktigt, speciellt som kvinna.

Efter två år så beslutade jag mig för att ta bort mina gelénaglar för att låta dom vila under min vistelse i Turkiet och förhoppningsvis avvänja mig själv med den dyra vanan..
Ungefär 2 veckor höll det.
Idag kilade jag in till min frisör som ska göra mig svarthårig på Torsdag och bad dom styra upp mina naglar.
Det jag borde haft i åtanke innan jag påbörjade den behandligen var att förmodligen ingen slår min nagel-teknolog i Sverige, men jag hade inte en tanke på det. Förrän jag såg resultatet..
Jag fann inga ord. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.. Jag kan inte bestämma mig om detta är bättre än mina stumpar jag hade innan jag gick dit, men proffsigt gjort är det i alla fall inte. Jag försökte på väldigt knagglig turkiska förklara vad jag inte var nöjd med, det vill säga allt, men budskapet gick inte fram..
Så 500sek fattigare gick jag därifrån sur som ett bi.

Hoppas frisörerna på den salongen är bättre än nagel-teknologen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback