New number: +905343928717.

Perfekt, vi har hittat en restaurang inte så långt ifrån våran lägenhet med stabil internet-uppkoppling. Förvisso så skulle ju det trådlösa internet dra igång imorgon, då även allt annat inklusive våran lägenhet vara färdig men man vet aldrig med turkarna.. Mycket prat, liten verkstad.. Eller långsam verkstad i alla fall. :)

Helgen har vart bra. Fredagen som sagt spenderades i gott sällskap på Reina, och lördagen var väldigt lat.. Vi tog oss ut och käkade och gick sedan tillbaka till huset där våra grannar hade fest. Ingen av oss var dock särskillt sugen på fest så vi vart inte så långvariga, men det var trevligt i alla fall.

Idag har vi haft uträttardag! Ställde klockan på 9:00 och latade oss ett tag i lägenheten för att sedan gå till Turkcell för att lösa mysteriet med min mobil. Telefonen är svensk och oregistrerad så dom var tvungna att låsa upp den, men för att den inte skulle stängas igen så var jag tvungen att registrera mitt simkort till telefonen och mitt kontrakt ligger hemma i Sverige så jag var tvungen att byta nummer (+905343928717).

Vi var förbi en supermarket och handlade frukost och kattmatt, och sedan förbi den enorma marknaden som håller till på gatan bredvid oss varje söndag. Inhandlade sjuka mängder av frukt och grönt för att helt enkelt bli nyttigare människor och reducera restaurangbesöken något.. Vi hade tänkt att äta hemma idag, men båda somnade efter vi kom hem och vaknade upp 1 timme senare vrålhungriga och i behov av internet, så här sitter vi nu och väntar på kycklingpasta. Imorgon är det skola så det blir en hel del plugg ikväll också.. Det är så sjukt mycket vi har gått igenom så vi måste försöka pränta in det i huvudet också..

Det var allt från mig just nu, men på återseende imorgon!



Kommentarer
Jenny & Anton

<3

2009-09-07, 00:04:46

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback