Svar på tal.

Alla ska veta att jag uppskattar verkligen alla kommentarer ni ger! :)

Skål min käre bror!

Malin, hälsa tillbaka till Levent! Och jag förstår vad du menar med kvalitén på fotbollarna.. Haha. Sköt om dig.

Papsen, du behöver inte vara orolig. Området där jag bor samt där min skola är ligger på en kulle så vi klarar oss så länge vi håller oss i den här delen av staden. Hälsa tillbaka till Bettan!

Mamma, hoppas träningsvärken gått över. Men du vet att bästa botningskuren är att fortsätta träna ;)

Fräzer, om jag skulle försöka göra en sammanfattning på vad vi lär oss så skulle det ta minst en timme. Jag kan ge dig privatlektioner när (om) jag kommer hem ;)

Emmi, Axel, Luke, Nattan, Charlotte, Lina, Jenny & Anton och övriga - tack för alla spontana kommentarer! :)

Puss!



Kommentarer
Ela

Du skulle bara VÅGA att inte komma hem, då kommer jag ner och SLÄPAR HEM DIG!!!


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback