The duck!

Kvällen föresten avnjöts i Louise sällskap! Vi åt middag på en restaurang i Cihangir och uppdaterade varandra om den senaste veckans händelser. Hon är verkligen en toppentjej, jag är glad att jag har lärt känna henne!
Det tackar vi Tayfun för.

Jag snubblade dessutom över en artikel på Anna Anka.. Herregud vilka skriverier det har vart om denna kvinna på senaste.
Det mesta är ju negativa saker och folks reaktioner på damen i fråga är inte heller så positiva, detta enligt min åsikt är att man just tycker att hon är och har ett intressant liv.
Personligen har inget emot henne.
Hon kläcker ur sig mycket provocerande och mindre igenomtänkt, men i det stora hela så backar jag upp henne.
Att hon dessutom skulle vara anorektiskt är jag också bara skitsnack, hon har en sjukt snygg kropp.
Förutom brösten då kanske..
Såg jag ut sådär när jag var 38 så skulle jag vara hur nöjd som helst!




Kommentarer
Ela

Då har du inte sett bilderna på henne innan proffsen satt tänderna i photoshop =) hehehe

Du ska se hennes mage på riktigt, den är helt sönder solad och skrynklig, hon har typ en grop i magen, ser skit äckligt ut!!!

Ela

http://metrobloggen.se/UserFiles/18.43320/Image/annaankabikini.jpg



Här är hon längt till höger annars hehe där ser hon helt okej ut bortsett från 80-tals bikinin i filmen Dum Dummare... =) hehe



anka5.jpg" rel="nofollow">http://3.bp.blogspot.com/_BwlMF5XDB9k/SrMRllDfn5I/AAAAAAAABh4/Y98kIIB5ViU/s400/annaanka5.jpg



Här ser hon inte så het ut hehehe

charmika

hon e sjukt skön haha

hellre henne som kompis än anna book liksom....



2009-10-04, 16:10:24 http://cocacoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback