Busy!

Idag har det inte vart drag i min blogg, och det skyller jag på jobbet!
Har vart en hel del och är fortfarande så detta är bara en mindre notis för att meddela er om att jag lever.
Sitter pararellt med jobbet och slutför min Istanbul guide till Annika som åker den här helgen.
Tackar Lina också för bidraget, grymt! :)

Ikväll efter jobbet är jag värd ett glas vin eller två och dom ska avnjutas med min syster.
Både hon och jag har ansökt om semester idag, så det är väl i princip det som avgör om vi kommer iväg till Alanya inom väldigt snar framtid.. ;)



Kommentarer
Lina

Skönt. Satt och väntade på det där tacket ;)

2010-04-13, 21:44:29 http://enlangblondin.blogspot.com/
annika

kanske jag som ska tacka om det va hjälp till mitt rese häfte?? tack :)

2010-04-13, 22:07:51
Miki

Annika, du hade älskar Linas häfte, det var med bilder men jag lyckades inte skriva ut det .. :(

Så det fick bli ett enkelt word-dokument ala Miki istället.

2010-04-13, 23:01:35 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback