Carpe Noctem!!

Vaknade upp till strålande sol i lördags så ett flertal timmar spenderades på Yamits terass med frukost och tjejsnack.
Planen om att gå ut och göra Stureplan även denna kväll kläcktes relativt fort..
Körde en sjukt pinsam walk of shame hem från Yamit på eftermiddagen, mjukisbyxor instoppade i högklackade stövlar samt intorkad yoghurt på hela tröjan som såg ut som något helt annat..

Strax efter nio var jag och Eija på plats hemma hos Yamit igen med pizza och alkohol i bagaget.
Trodde inte jag skulle få med mig Eija, men med lite övertalningsförmåga ala Miki ställde hon upp för laget!
Hade en sjukt trevlig förfest dit även Emelie kom för att sedan bege oss in mot Soap bar för att slå klackarna i taket igen!
Mina kollegor James och Tom anslöt sig också till sällskapet, och natten rundades av sent på Solidaritet.

Åkte hem tillsammans med Yamit och Eija som fick för sig att göra 'kungastolen' på mig från taxin till Yamits lägenhet på grund av för höga klackskor, det slutade med att vi låg i en hög på gruset.. Haha!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback