Fräz0r!

Ikväll är det kvalitétstid med min äldsta vän som jag har känt sedan jag var 7 år!
16 års vänskap som förvisso inte började med vänskap utan hat och djävulsskap, hehe..

Hon har vart i USA med sin nyblivna fästman Niklas - GRATTIS!
Fick ett MMS på den nyblivna soon to be married parets händer i lördags när jag stod med en shot i handen och den intogs självfallet i deras ära!

Ska springa förbi bolaget nu om några minuter då jag slutar och därefter bege mig till Kungsholmen för middag hemma hos dom med vin och skvaller!
Imorgon är det jobb klockan 8 så det blir inget avancerat ikväll.

Michaela och Mikaela i Rålis förra sommaren.



Kommentarer
Ela

Love love love, tack för en mysig kväll mitt hjärta!!



Ha en underbar jobb dag imorn! Love love love


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback