Fridens mina vänner!

Sådärja min trevliga!
Ett arbetspass avklarat, enormt mycket mat och frukt känns det som om jag har ätit idag, kan bero på att min traditionella smoothie inte fanns med mig.
Imorgon är jag ledig och då ska jag och Emmi köra en heldag, bland annat gå på stan och leta efter något som vi kan ha på oss den 23'de..
Känner jag turkar/kurder rätt så är nog alla damer väääldigt uppklädda, och jag tänker då inte vara sämre! ;)

God natt alla, bjuder på en fin dikt som stod mig nära hjärtat i många år under tiden då mitt liv inte var lika ljust som det har vart dom senaste åren.. :)

Grant me the strength and serenity to accept the things I cannot change;
The courage to change the things that I can;
And the wisdom to know the difference.




Kommentarer
Sara

Jag känner igen den där dikten, var har jag läst den?

Miki

Den är rätt känd, cirkulerar mycket på AA och NA möten bland annat..

2010-04-09, 16:41:29 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback