Grattis kära Yamit!

Jisses vilken fantastisk kväll vi har haft! :)
Jag var minst lika exhalterad över överaskningen så som om det hade vart min egen födelsedag!
Det absolut bästa var ju att en person som står Yamit väldigt nära hade flygits tills Sverige från Italien för att spä på överaskningsmiddagen till max, och det gjorde verkligen succé!
Yamit vart enormt rörd när hon kom till restaurangen och fann hela tjejligan (förutom Charlotte) där, och jag själv vart rörd för att jag kunde känna hur hon kände sig, det var verkligen fint.
Åt en supergod trerätters med vin, bubbel och shots - of course.. ;)

Massor av girl talk med en stackars karl i sällskapet som försökte hänga med så gott det gick, hur mycket skratt och flams som helst och man märkte att vårt bord var det som stod för underhållningen och dom nyfikna blickarna från övriga gäster.. :)
Rundade av med kramkalas vid halv elva tiden och åkte därefter hem.
På onsdag ses dom flesta av oss igen på lite drinkar och återigen på fredag för hemmafest hos Y!

Uuunderbara tjejer, jag trivs som fisken i vattnet i deras sällskap!!
Livet är på topp, jag älskar min tillvaro! :)

En väldigt överaskad ängel :)


I rampljuset :)


Marco och Yamit.




Dessert time..


Oförskämt god chokladtårta, topp 3!


Bästa sorbén jag har smakat, fläder-lime.


Hela gänget! :)


Hörde jag skål??


ALL IN! (Man ser ju vilka som är törstigast.. eehmm)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback