Impulsfest.. IGEN.

Idag har jag inte gjort många knop och både blogg och obesvarade email har påverkats av detta, pardon!

Vart ju som ni kanske förstod fest och utgång igår trots att jag lallade runt i sneakers och chill-kläder.
Oscar var dessutom rar och påpekade det ett X antal gånger i stil med;
"Miki, fy fan vad du ser ut!! Man får ju skämmas för dig..!"

Mötte upp Helena och Eija vid Radisson efter jobbet vid 23, för att tillsammans gå till Tiramisu och dricka vin med Oscar, men där vart vi inte långvariga utan begav oss till Skeppsbaren där några gemensamma vänner jobbar.

Vi trodde alla att det skulle bli tidig hemgång men jag och Helena läste varandras tankar och beslutade oss för att ta ett till glas i Jakobserg.
Detta var runt 01:00, och klockan 03:30 var jag hemma...
Som ni förstår så vart det bara ett glas, bara det att det tog lite tid att dricka upp det.

Försov mig imorse, slängde mig in i en taxi för att hinna med tåget, missade det med cirka 30 sekunder.
Bra start på morgonen, tack och lov slapp jag bakfyllan iallafall! :)
.. Hmm, kanske är ett varningstecken?
Ska ligga lågt på rajraj-fronten ett tag nu.

Idag har det vart jobb, lunch med Helena och Philip på Taco bar och nu sitter jag här och kollar på Luftslottet som sprängdes MEDAN jag jobbar.
Hade tänkt gå och mysa i jacuzzin och bastun på SAS Radisson idag men kom inte iväg..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback