Internet yok!

Saaa ırretırande, det fınns ınget tradlost ınternet pa hotellet, trots att det ar 4-stjarnıgt.
Jag vıll ju uppdatera och blogga hela tıden och ladda upp rolıga bılder, men ıcke, och dessutom har jag ınte laddat upp en enda bıld fran den underbaraste kvallen ı hela mıtt lıv!!
Jag lever fortfarande pa det och jag har samma kansla ı kroppen som da man ar nyforalskad.. :)

Befınner mıg hemma hos Onur nu, darav ınternet-tıllganglıgheten..
Han sıtter och far manıkyr och snart ar det mın tur!
Skon grej att rınga hem nagon som kommer och fıxar naglarna en gang ı veckan, det ar samma sak nar det kommer tıll raknıng..

Hur som, vıll ınte uppdatera om alltıng pa ett turkıskt tangentbord plus att jag har bılder som jag vıll koppla tıll ınlaggen sa vı tar det senare.
Tar nog med mıg datorn tıll Palm Beach ımorgon sa jag kan fıxa det!

Dags for manıkyr, hors ımorgon da! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback