Livet är en fest!

Raj raj, jag lyckades! ;)
Efter en trevlig kväll i gott sällskap åt vi onyttigt på McDonald's och tog därefter en taxi hem till Sofia för några timmars sömn.
Det gick faktiskt oväntat bra att komma upp och därifrån, så nu sitter jag här på kontoret och är allmänt snurrig.
Jag rånade henne på underkläder så det ska bli sjukt skönt att ta en dusch om ett tag, välbehövligt om vi säger så..

Mina kollegor sa att dom skulle ut och dricka när vi lämnade kontoret men jag sa att jag står över eftersom jag skulle börja jobba sex på morgonen, snacka om att dom gav mig ett "jag visste väl det" leende då vi kom in på Radisson baren..
Attans, är ni också här?? Haha..
Jag som var så sliten efter Malta resan och tänkte hålla mig nykter ända tills slutet på Maj då det bär av till Malta igen, bra det gick.. ;)
Äsch, you only live once och dessutom är jag så duktig med min träning så jag anser att jag får unna mig lite festligheter!
Dessutom så har jag verkligen vart superlugn det senaste året så det gör inget att jag rajjar till det lite nu över våren och eventuellt sommaren! (Förlåt My, hehe).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback