RAJ RAJ!

Pappa ordagrant;
New York säger du, ja det är ju grejjer det.. Men då måste du ju sluta rajja ett tag, annars kommer du bli alkoholist ju..

Haha, pappa min hjälte!
Han trivdes med att ha mig lugn, sansad och hälsofreak'ig..
Träningen sköts dock fortfarande, imorgon finner ni mig på SATS i Jakobsberg 07:15!
Jag älskar att vara ledig mitt i veckan för att det känns som att man får så mycket uträttat då.
Oftast går jag upp lika tidigt som om jag skulle jobba trots att jag är ledig, känns dumt att sova bort en dag då man är fri att göra vad som helst.

Har precis anländit hem efter en trevlig fika med tjejerna hemma hos Annika.
Nu måste jag påbörja mission impossible och röjja bland mina kläder.
Skulle behöva en till garderob eller två..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback