rajtan tajtan!

Att vakna upp till strålande sol så här på vårkanten sitter aldrig fel, och då det finns en oöppnad ost i kylen kan inte morgonen gå fel!
Idag är jag ledig igen vilket är toppen, med risk att låta tjatig så uppskattar jag ledighet under veckorna.
Helgerna också.. Hmm, man kanske ska byta ner sig från heltid till halv?
Och andra sidan skulle jag inte ha råd med alla resor då..

Är snart klar med mig själv här hemma och ska bege mig in mot Jakobsberg för en fika med Annika och därefter ska eftermidagen och kvällen spenderas hemma hos min käraste Emmi! :)
Vi är värdelösa på att träffas intensivt, trots att vi lovar varandra det varje gång vi ses, hoppas det blir bättring i fortsättningen.
Kommer verkligen inget positivt alls i att ha långa luckor mellan umgänget!

Ville lägga upp en bild men insåg att Emmi har 99% av alla våra bilder från Malta, så jag tar med mig USB-sticket och styr upp några senare..

13 dagar kvar...! ;) LYCKA!

Min snygga tjej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback