Snö?

Frågan är om vädergudarna har blivit schizofrena?
Underbart vårväder hela helgen till följd av en katastrof måndag med snö!?
Inte klokt, tur att man jobbar iaf..
Kollade morgondagens väder då jag är ledig och det ser rätt hyffsat ut!

Har precis ätit en kebabsallad med världens vidrigaste vitlökssås, det kändes som om såsen var kolsyrad!!

Insåg dessutom att jag jobbar den kommande helgen, och det grusade mina storslagna planer tyvärr.
Vi hade planerat en start på Snaps på medborgarplatsen tidigt på eftermiddagen för att halvfira Yamits födelsedag, men nu visar det sig att jag är tvungen att sitta på kontoret ända fram till 17:30..
Och säkerligen lida mig igenom en katastrofal bakfylla på söndagen vid skrivbordet, men det tar jag!! :)
Dessutom kommer Lina till Stockholm och det kommer bli storslaget så lördagen kommer bli glittrande!

Jag vet inte om ni har uppmärksammat det, men holy macaroni vilken party-period jag har kommit in i!
Det är som om jag har legat i dvala under ett år och nu har jag vaknat upp igen..
Raj raj, I love it - life is great! :)




Kommentarer
DubaiSisters

HEY! Cool blog! Whats it like living in Turkey? Do you like it? xx

2010-04-05, 16:20:03 http://dubaisisters.blogg.se/
Lina

Jag har uppmärksammat den! Och jag lever just nu genom den, då mitt liv är allt annat än fest just nu. Ser fram emot Miki-uppmuntran på lördag! :D

2010-04-05, 17:09:18 http://enlangblondin.blogspot.com/
Miki

@ DubaiSisters - Thanks a lot! Living in Turkey is awesome, I adore that country! :)

You can ask me anything, I can't get enough talking about Turkey..



@ Lina - Ditt liv blir en fest på lördag för jag vi har storslagna planer! ;)



2010-04-05, 17:27:48 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback