PG.

Ja igår vart det ju som ni kanske förstått impulsfest..
En lugn grillmiddag hemma hos Annika med lika många barn som vuxna spårade ur till något helt annat..
Efter diverse korvgrillning och lek med barnen tvingade Helena i mig ett glas vin, och det var gott om jag säger så.. ;)

Det vart några fler och helt var det var så befann vi oss hemma hos Helena för smink och mer vin!
Körde inte på någon avancerad utgång utan vi höll oss på hemmaplan nästan hela natten.

Klockan sex på morgonen släntrade jag in..

Idag skulle jag och Nathalie bruncha med Charlotte på Vurma men eftersom jag vaknade upp fem minuter innan jag skulle vara på plats så vart det en aning framskjutet.
En halvtimmes chai-latte på Waynes var det enda jag hann med innan det var dags att gå och jobba och nu sitter jag här.
Inte bakfull, men jag känner mig jäkligt efterbliven idag..
Behöver tänka efter en gång extra innan jag öppnar munnen om vi säger så.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback