FAB!

Idag åt jag frukost med min älskling Charlotte på Vurma och sedan knatade vi i affärer.
Jag var på jakt efter en sovmask och hittade slutligen en 'okej' på Buttericks.
Nattan kommer dö när hon ser den och kommer säkerligen vägra att sitta bredvid mig på flygplanet om jag sätter på mig den..
- En rosa i satin med små bling-bling stenar som bildar ordet Törnrosa, haha!

Jag insåg att jag kommer vara i desperat behov efter en sådan på lördag morgon då vi reser.
Förväntan och nervositet innan konserten på fredag kommer ta på krafterna, festandet kommer sätta sina spår och sedan bristen på sömn mellan fredag och lördagen..
Och känner jag mig själv och Nattan rätt så blir det inte mycket till vila då vi anländer, eventuellt några timmar på planet och bussen från flygplatsen..

Min snygga vän Charlotte och min frukost.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback