Micke och Charlie!

Min start på gårdagen var en av dom bästa på länge, bakfyllan skonade mig och tur var väl det..
- För planen var att fika med mina underbara gamla kontaktpersoner Micke och Charlie!!
Speciellt gamla kan jag väl inte anklaga dom för att vara, men gamla as in 'back in the days'.
Vi hade en supertrevlig pratstund och jag kände verkligen hur mycket jag saknade dessa fantastiska människor!

Något som däremot slog mig några timmar efter vi skildes åt var att vi enbart hade pratat om mig!
Det var som en kalldusch och jag skämdes verkligen när jag kom på det, jag kände mig så självisk och egoistisk!
Micke och Charlie, förlååååt!
Nästa gång vi ses vill jag bara höra om hur ni har haft det på senaste tiden och hur liven rullar på! :)

Efter detta gick jag vidare ner till centrum för ytterliggare en fika men ändrade planerna då jag stötte på David.
Kläckte snabbt idéen att om jag sprang in och handlade lite fort så kunde han köra mig hem!
Kom hem och kände hur skönt det var, och beslutade mig ganska fort för att inte bli speciellt aktiv följande delen av dagen..

Gick hemma och plockade lite, tog en skogspromenad med Eija och gick sedan tidigt till sängs.
Känner mig dock inte utvilad eftersom jag vaknade upp runt 4 med mardrömmar, men jag överlever..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback