ENGIN!!

Förlåt om jag tjatar, men jag är SÅÅÅ LYCKLIG!!!!!!!!
Jag kan inte sluta tänka tillbaka på gårdagen och jag blir helt pirrig i magen och sitter med ett enormt fånigt leende när jag dagdrömmer..
Jag kan inte i ord beskriva hur jag kände mig igår, känslan var helt otrolig och jag har aldrig någonsin känt något liknande.
Jag var igenom ALLA sinnesstämningar igår; stess, förväntansfull, lycka, kärleks-känslor, nervoistet, svimnings-känsla, yrsel, förvirring, likgiltighet, irritation, besvikelse, ångest,  sorg, förtvivlan, overklighetskänsla, HÖG PÅ TILLVARON..
You name it - jag kände allt igår, och ni är säkert inte sååå pass intresserade men jag skriver om det ändå.

Dagen börjades väldigt stressig, hyper-packade och såg med oro hur fort klockan tickade..
Drog till Jakan för en fika med Johanna samt lite små-shopping i form av nödvändigheter inför resan, därefter möttes Emmi och Charlotte upp för att gemensamt ta tåget till Uppsala.
Vi var ännu inte 100 på att Engin skulle ha dykt upp i och med att han missade två plan på morgonen, tack och lov bekräftades detta på tåget av underbara Hüseyin som meddelade om att han var på väg.
Ställde in frisör-bokningen eftersom dom skulle ha typ 900:- för en föning... EEH?

Checkade in på hotellet och lämpade av väskorna där för en runda på stan där lunch, små-shopping och fika med Daniel avhandlades, och därefter vidare tillbaks till hotellet..
Resten vet ni, mängder av Asti samt en självförtroende-killer framför spegeln då det var dags för make-over.
Förmodligen så kändes det så i och med att man ville vara så perfekt som möjligt, eftersom... Ja ni vet varför!!!! :)

När vi anlände till lokalen var jag inte kontaktbar, jag var så sinnessjukt nervös!!
Jag skakade, hade en 100-puls, var helt blöt i händerna och kände yrsel..
Oxfilé-middagen dukades fram men jag var absolut inte kapabel att äta så det var cirka två tuggor.
Tack och lov var han sen, en annan grym snubbe sjöng samt att det var turkisk ringdans vilket resulterade i en lugnade sinnesstämning..
När det väl var dags så stannade dock världen för mig.

>>> LIVE >>> Sitter på flygplatsen, har suttit här sedan 16:00 och druckit vin och myst med Nattan.
Måste koncentrera mig på maten för att sen köra en sista taxfree-shopping därefter boarding.
Hörs och fortsätter på fredagskvällen då jag är på turkisk mark.

Peace and LOVE!!!



Kommentarer
Lina

Shit vilka cliffhangers du kör med! Jag väntar med spänning på fortsättningen.

2010-04-24, 22:11:14 http://enlangblondin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback