Tjuvstart på sommaren..

Dag två startades med en oskön försovning för att därefter stressa iväg till Palm beach i sällskap med O.
Käkade lunch i solen och garvade verkligen åt allt!
Alla tre var bakfulla/fulla/övertrötta/överpigga/förvirrade så vi fann verkligen allt som hände och sas roande, haha!
Hängde på stranden hela dagen och skämdes smått över våra mjölkvita kroppar, DOCK VAR JAG BRUNAST AV OSS ALLA!!!!! :PPppPPPPp

Jag hann ju inte styra upp mina lovely naglar i Sverige innan jag åkte så jag behövde fixa det här på plats, vilket gjordes hemma hos Onur som tidigare nämnt.
Vart kvar hemma hos honom i några timmar för att sedan åka tillbaka till hotellet för extreme make over..

Körde middag ute samt fest på samma ställen som gårdagen det vill säga The doors och Robin Hood, finns inte mycket att tillägga - vi hade som vanligt kul! :)





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback