Impulsutgång!

Håll i hatten, vilken helg jag har haft!
En helg som man kan leva på i flera månader och som man bara ler när man tänker på! :)

Fredagen börjar ju som sagt med en rätt oskön försovning från min power nap, Charlotte ringer och väcker mig 20 minuter innan det är sagt att vi alla ska mötas upp på restaurang Kungsholmen..
Bara att ta sig dit tar mig normalt sett 40 minuter så det var liiite svettigt om vi säger så.
Slänger mig in i en taxi till tåget, sminkar mig på tåget och hoppar in i nästa taxi som tar mig till restaurangen.
Chauffören är rätt lustig för det ända han sitter och pratar om efter att vi nästan har kört över Runar Sögaard är Carola, men han har missuppfattat hennes namn för han kallar henne Calora trots att jag lite fint påpekar vad hon egentligen heter..

En sjukt trevlig middag med förstaklassigt sällskap där jag höll på att bli utan mat på grund av att jag var sen och köket hade stängt..
Charlotte hade informerat mig om att det inte skulle bli utgång så jag var mer eller mindre inställd på en tidig kväll, borde dock ha misstänkt att inte fallet skulle bli så eftersom Yamit fanns med i sällskapet.. ;)
En drink tänkte jag följa med på, det slutade inte efter en drink kan jag säga..

Drinkar och shots på Lemon bar följdes av dubbelt så mycket på Soap bar där jag träffade massor av bekanta ansikten.
Sista stopp var Spy bar för att sedan mingla lite med våra nyfunna polisvänner därefter hemgång till Yamit.
Fyllekäk i bland annat form av svindyr tryffel som Yamit faktiskt tvingade i mig, haha!
"Ät nu, det är inte varje dag man blir bjuden på tryffel för 300 kronor biten, ÄT!!!"

Charlotte, Yamit och Olga.

Rosanna och Emelie.

Jag och Daniel.

Soap bar!

Cagatay och jag!

Skön snubbe bakom oss! ;)

Ex kollegorna från Betsson!

Jag gäst-dj'ar!

Haha, har inget som helst minne av att vi ens mötte poliser.
Fick en mindre chock då jag kollade kameran dagen efter.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback