Den första på Malta..

Philip, jag, Charlotte och Eija samåkte och hade tillsammans en trevlig resa - what else i det sällskapet? :)
Jag har ju den gudomliga gåvan att jag slocknar som en stock så fort jag satt mig i en flygplansstol och denna resa var tack och lov inget undantag.
Jag förstår inte hur det kommer sig, för jag kan vara super-utvilad och kanske bara ha en flygning på 1-2 timmar framför mig men jag kan omöjligen hålla mig vaken.
Det är rogivande på något sätt att bänka sig i flygplansstolen och kasta av sig skorna..

Checkade in på Meridien och vart mer än nöjda, skålade i lite rosé samt svirade om till kvällsutstyrsel.
Det självklara valet som förstakvällen-middag var självfallet Hugo's.

Träffade av slump på några gamla kollegor från Betsson och spenderade resten av kvällen i deras sällskap.
Charl var jetlaggad, och Eija hade magknip så det vart en lugn kväll, men trevligt hade vi :)

Charl och Eivor på flygplatsen.


Tjejerna roséar nyss anlända.


Jag och Eija på Hugos Lounge.


.. Och dom två hjärtanen.



Jag och min gamla kollega Thomas.



Kommentarer
Lina

Jag är precis likadan, somnar som en stock på tåg, bil och framförallt flyg!! Skönt när det är långresa. Tiden går liksom snabbare.

2010-08-11, 22:06:54 http://enlangblondin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback