Frisör, fikor, middag och bio.

I fredags hade jag en välbehövligt frisörbesök inbokat vid 13, så där spenderades första delen av dagen.
Tog en fika med Eija på Waynes och åkte därefter hem till mamsen på ytterliggare än fika.
Strax efter sex hoppade jag på bussen till Kista för att gå hem till två personer som jag tycker mycket bra om, Charlotte och hennes underbara mamma Jaana.
Åt (som vanligt då Jaana lagat maten) en supergod middag, drack lite bubbel och hade det allmänt mysigt ihop.
Charlotte flyttar ju tillbaka till London igen så det var en perfekt avskedsmiddag!

Kvällen spenderades tillsammans med en godispåse och en Eija i en biosalong.
Såg Inception som jag tyckte bra om!
Uppskattar filmer då man måste vara fokuserad och använda hjärnan istället för att bara sitta och såsa..
Och sedan att det fanns för mycket ögongodis för vårt egna bästa gjorde ju inte heller filmen sämre..

Tjena Joseph Gordon-Levitt, du har inte lust att hänga med hem till mig på lite pasta och hångel då?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback