Last night on Malta!

Sitter och småmyser i hotellobbyn, ska snart upp för att påbörja rosén samtidigt som ett ansikte ska på plats.
Sista kvällen på Malta, det kommer bli drag som bara den - dels för avsluta en kanonvecka på mys-ön och dels för att jag fyller år om cirka 4 timmar!!! :))
Detta blir tredje gången jag firar min födelsedag på ön.

Alla uppdatering om veckans bravader ihop med bilder sker på måndag, har inte haft tid med data-nörderi.
Laters people, ha en underbar lördag och skåla för mig efter midnatt :)




Kommentarer
Elisabet

Grattis på födelsedagen!!!

Angie In Turkey

Gratttis!!



Hur gammal fina flickan bli? Om du söka pojkvän jag jätte fin pojke, jag jätte fina ögon snäll och har fina bilen.



Näää ja bah skoja!!!! hahahaehehaohohoahhahehe

2010-08-09, 14:17:02 http://angielovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback