Lite pladder och planering inför mina fyra lediga dagar!

Jahapp, då var man ledig i 4 dagar då - iz niec!

Idag efter jag vaknar upp så ska jag hem till Emmi igen för myspys!

På tisdag ska jag träffa min käre My som agerade kontaktperson åt mig då det var lite struligt back in the days samt min härliga socialsekreterade Anne-Marie som jag var i kontakt med under samma tidsperiod.
Det ska bli kul att återses, var ett tag sedan nu.
Vad jag förstått är det inte så vanligt att ha så bra kontakt som jag hade med min socialsekreterare, men vi klickade verkligen och jag är verkligen glad att jag vart tilldelad henne för hon var/är en riktig pärla :)
Och My ska vi inte bara tala om, henne såg jag som en slags storesyster och det har vi fått höra flera gånger att vi även ser ut som.. :)

På onsdag är det löning och är man ledig den dagen så är det dubbel jackpot!
Ska fixa mina naglar på morgonen vid 10:00 och därefter är Gröna Lund för första gången på 5 år planerat, hoppas dock att SMHI har fel med väderleksrapporten som utlovat regn..

På torsdag ska jag äta frukost med Jenny som jag inte heller träffat på evigheter, det blir mysigt och därefter åker jag till Kista med Eija för lite kik, har som tidigare nämnt hittat en del skor som jag är sugen på..

Och prio nummer ett under dessa dagar är att äntligen återuppta min älskade träning!
Det har verkligen varit något jag har skjutit på trots att jag brinner för det..
Ser framemot att komma igång, och måste även erkänna att jag smyglängtar efter hösten!
Då har man all tid i världen att satsa stenhårt på gymmet..
Ser framför mig ett pass på gymmet, en bastu och en dusch och därefter ut i kylan till alla färgglada träd för att åka hem till levande ljus, en tänd brasa och en god nyttig middag.. MYS! :)




Kommentarer
Ela

Du verkar ha fullt upp du =)

Du kanske skulle passa på att prata med dom ang det där vi prata om =)

2010-08-23, 11:02:09 http://www.ellmilladesign.se
Angie In Turkey

ooh gud, jag hatar att träna. Jag ääälskar att ga ut och powerwalka tills benen brinner med högsta volym i hörlurarna och rensa tankarna.. Men att ga pa gym och sant.. nej.. det är ju inte alls kul!

2010-08-23, 20:55:45 http://angielovely.blogg.se/
Miki

Japp, as usual. Jag hade faktiskt tänkt ta upp det, får se hur långt vi hinner .



Angie, du måste ge det en chans :) Jag tyckte det var totalt värdelöst första gångerna, men sen kommer man in i det och nu är det min stora passion! Förutom Turkiet.

2010-08-23, 23:19:55 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback