Sista dagen på ett vindstilla och kokhett Malta.

Sista dagen på Malta, kickstartar jag med en länge planerad champagne-frukost, fick kanske ner två små klunkar..
Var olidligt bakfull, och jag som hade fått för mig att jag inte kunde bli det längre..
Insåg omedelbart att det är när man shottar som man ställer till det för sig.

Gick ner på rummet och sov några timmar och mötte därefter upp Maria, Magda och Mimmi vid poolområdet på takterassen efter att väskorna var färdigpackade och ställda i receptionen.
Hade en skön sista dag, mådde tack och lov bättre efter lite mat och då beställdes det genast in en flarra rosé in.
Jag fyllde ju trots allt år :)

Började bege oss ner till spa och gymavdelningen för en dusch runt fyra tiden och påbörjade sedan vår resa hem till Sverige.

Kort och gott, en lyckad semester!
Det var verkligen annorlunda att åka ner till Malta och bo på hotel och känna sig som en riktigt turist, men man bör prova allt åtminstonde en gång :)

Tack alla inblandade för en toppenvecka!

Nybliven 24-åring. Tycker man kan sluta fylla år nu..


Jag och Mimmi plaskar i poolen.
Det var totalt vindstilla den dagen, det vill säga olidligt.





Eija och Maria klarade inte trycket i solen.. ;)




Kommentarer
Lina

Ja shit vad gammal du håller på att bli Miki... Om något år har du typ gått om mig i ålder... ;)

2010-08-16, 22:44:17 http://enlangblondin.blogspot.com/
Miki

Haha, jag visste att du skulle kommentera något om det, flinade för mig själv när jag skrev det faktiskt ;)

2010-08-17, 00:35:32 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback