I also did it!!! :)

Hade en sjukt trevlig dag på Exiles på lördagen.
Tjejerna hade vart ute på strippklubb till klockan 8 på morgonen så jag åt frukost själv.
Kändes lite weird, och speciellt med tanke på att ryssen som vi äntligen blivit av med tog tillfället i akt och kom och satte sig mittemot mig när jag var ensam.
Vi såg honom fem gånger under hela veckan, och han åt samma frukost dagligen.
En stor flaska vatten, en tallrik med massa mozzarella och ibland för att lyxa till det åt han coco pops till det..
Hur som så satt han satt och pratade om polyfoniska ringsignaler hela frukosten.
Och inte nog med det så fick han för sig att spela upp några för mig också som han tydligen gjort själv, snacka om att folk sneglade på vårt bord och jag åt snabbare än vad jag gjort någon annan morgon..

Mötte upp Maria för våran efterlängtade 1-2-1, gick till Exiles och lade oss ner för att babbla igenom det senaste halvårets händelser..
Det är alltid så skönt att prata med henne om saker och ting för hon har sådan sund inställning till det mesta, och är verkligen en person som tar ner mig på jorden och som gör att jag ser lite klarare på saker och ting.
Efter inte alltför länge kom Charlotte och Eija vinglande, i lagom timing till att även Magda dök upp.

Det var några timmar på solstolarna med mycket tjejsnack och fnitter :)
På eftermiddagen tog vi en promenad till det relativt nyöppnade shopping-centrumet 'The Point' för att luncha samt kika runt lite.

Middag avnjöts på Paparazzi i sällskap med Magda, Maria, Mimmi samt Bugi och jag åt en fantastisk Busty Blonde!
Sedan jag flyttade till Malta har jag kanske ätit på Paparazzi 100 gånger varav 98 av gångerna ätit Busty Blonde, jag får helt enkelt inte nog..
När jag var på Malta i våras vart jag djupt besviken på pastan, men denna gång var den sig själv igen och därmed en glad och belåten Miki :)

Efter middagen drog vi vidare till Hugos för coctails samt helvettes-shots.
Jag vart ilurad en födelsedagsshot av Charlotte som visade sig innehålla den vidrigaste mix av dom starkaste spritsorterna man kan komma över, bland annat absint..

Det slutade med... Ja, se bild nedan.
Jag övervann (vart halvt som halvt tvingad) mina rädslor so to speak.

Minglade runt lite i Paceville men hamnade slutligen på Barcelona dit andra sköna människor anslöt sig, festade på lite där och drog sedan vidare till Shadows där Alex och hela gänget öste.
Hade en trevlig kväll, och fick en födelsedagspresent av Thomas som gjorde mig superglad!!
Kvällen hade tyvärr börjat med smärre incidenter, men fick ett bra slut trots allt :)

Påminner lite om den där Fear and loathing in Las Vegas-bilden? :)


Smurfarna.



Bugi, Eija och drottningen.



Vi 3 :)



Mimmi, Maria, jag och Eija på hörnan.



Tjejerna på Hugos Lounge :)



Och här klev vi bokstavligen talat in i dimman som ni kan se..

Skyller det på Charlotte som lurade i mig absint-shotten.


Och det fick sina konsekvenser..
Jag fick ju då för mig att också åka 'uppskjuts-bollen'..



Insåg mitt misstag då vi vart fastspända,
ångrade mig bittert och höll på att kissa på mig..



I chocktillstånd...
Men det var sjukt kul!
När vi var nere på marken igen och grabbarna skulle spänna
loss oss så övertalade vi dom att skjuta upp oss en gång till! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback