For Your Information.

Intresseflaggan hissas och Miki frågas ut;

Hur gammal är du? - Nyss fyllda 24.
Hur lång är du? - 176 centimeter.
Stjärntecken? - Lejon upp i dagen.
Arbetar du? - Ja, med internet poker på bwin Games AB.
Ville du jobba med det när du var liten? - Nej, då ville jag bli advokat, journalist eller författare.
Är du nöjd med ditt liv? - Ja, mycket :)
Hur långt är ditt längsta förhållande? - 1,5 år i sträck eller 4 år till och från.
Har du bott utomlands? - Ja, en gång på Malta samt två omgångar i Turkiet. More to come..
Vad är det knasigaste jobb du haft? - Jag hoppade i en på tok för stor (och varm) bäver-dräkt när något byggföretag hade jubileum. Lekte med barnen (vilket var hemskt) och tjyvrökte bakom lagerlokalen.
Gillar du att resa? - Min passion i livet är att resa, så ja.
Vart har du varit senaste två åren? - Malta (4 gånger), Egypten, Turkiet (10 gånger), Cypern, London.
Favoritstad? - ISTANBUL.
Nästa resa? - London eller Istanbul. Variation, I know..
Intressen? - Resa, träna och Turkiet.
Religion? - Tror på en högre makt, tillhör dock ingen bestämd religion.
Ämne i gymnasiet där du fick högst respektive lägst betyg? - Ingen kommentar på den.
Vad använder du för smink? - I.D bare minerals.
Vad gör du regelbundet för ditt utseende? - Naglar varannan/tredje vecka, extensions var tredje månad, solar på sommaren och händer att jag hoppar i solariumet under vintern.
Rör på mig, äter nyttigt, fixar med ansiktsmasker och pedikyr.
Vem ringer du om du är ledsen? - Beroende på situation och anledning till att jag är ledsen.
Syster, Charlotte, Emmi eller Eija.
Vem kommer snabbast över om du är ledsen? - Är så sällan ledsen, så jag vet inte?
Vad gör dig glad? - Att få uppskattning och känna att man gjort någon glad. Att skänka pengar till ärliga organisationer och uteliggare gör mig också glad. Man kan anse att dom har valt det själva, fine, men dom uppskattar den där tjugan hundra gånger mer än vad jag gör. Sen vad dom gör med den kvittar, för det förgyller iallafall deras miserabla vardag lite.
Vem är du mest lik i din familj? - Pappa till utseendet, mamma till sättet.
Vad köper du oftast till dig själv? - Resor och skor.
Till hemmet? - Har inte påbörjat det dröm-projektet ännu, men kommer gå bananas när det är dags. Älskar inredning!
Favoritdetalj hemma? - Svår fråga.. Jag älskar ljus, så jag skulle väl säga ljusstakar?
Vad är ditt nästa mål i livet? - Det är mitt privata mål och inget jag vill dela med mig av. Ännu.
Vad är du mest stolt över om dig själv? - Att jag är en stark och självständig människa som tagit mig igenom mycket skit, och att jag är vart jag är idag trots mitt förflutna.
Vad arbetar du på? - Att bli bättre på att organisera min vardag samt lediga tid, att försöka minnas saker och ting bättre.
Vilken kroppsdel tycker du bäst om? - Mina smalben.
Vad i ditt ansikte tycker du bäst om? - Ögonen.
Vad får du ofta höra att folk tycker är fint på dig? - Ben och rumpa.
Kännetecken på din kropp som ingen vet? - "som ingen vet", right?
Tränar du? - Ja, och jag älskar det! Löpning och styrketräning.
Vad brukar folk tro om dig vid första ögonblicket? - Att jag är mer 'uptight' och dryg än vad jag är.
Vad tänker de sedan? - Raka motsatsen, vilken öppen och glad tjej hon är!
Hur vill du att folk ska se dig?
- Jag bryr mig inte så mycket om det, huvudsaken är att dom jag bryr mig om ser mig på ett positivt sätt.
Har du många bästa vänner?
- Ja, jag har ett par vänner som jag kallar mina bästa, och utöver det ett stort antal andra fina vänner som jag värdesätter högt.
Nämn ett problem du har? - Jag har problem med minnet och ibland självdiciplinen samt impulserna. Kommer dock most likely från ADHD'n.
Nämn något du gör när du är ensam?
- Petar i näsan och städar.
Hur sover du?
- Antingen i en rosa oversize t-shirt eller utan.
Finaste komplimangen du fått? - Jag vet inte, men jag blir glad av att höra komplimanger från tjejer för dom känns mer äkta, utan baktanke.
Ger du ofta komplimanger?
- Ja, och jag menar alltid vad jag säger.
Vad skulle du vilja kunna som du inte kan? - Tala flytande turkiska.
Nästa inköp?
- En extern hårddisk.
Bästa film?
- Human Trafficking, Taken, Twilight, När mörkret faller, PS. I love you m.m.
Musik?
- Mycket, lyssnar jämt på musik, framförallt turkiskt.
Bästa bok?
Svårt, jag läser väldigt mycket. En trilogi som verkligen fångade mig var dock Twilight.. :)
Vad är det för märke på din mobil? - Sony Ericsson, funderar på iPhone.
Senaste skoinköpet?
- Köpte ett par stövlar från Bianco igår.
Senaste middaggsmaten?
- Kycklingfilé med äggnudlar.
Senaste väninna du träffade?
- Shoppade med Eija igår.
Något du gör som är konstigt?
- En hel del måste jag nog säga..
Hur vill du vara när du är 75år? - Harmonisk och lycklig tillsammans med mitt livs kärlek, jag ska vara nöjd med mitt liv och inte känna att det var något jag ville göra som jag inte 'hann'.
Har du någonsin blivit dumpad?
- Både ja och nej, det tog slut på grund av omständigheter utanför förhållandet, jag hade dock kunnat kämpa lite till. Tack och lov gjorde jag inte det.
B
il du gärna kör? BMW X5.
Vad inspireras du av?
- Drivna och ambitiösa människor som lyckas med allt dom tar sig ann.
Varför har du en blogg?
- För att jag älskar att ordbajsa, och jag ser det även som ett kul sätt att dokumentera min vardag som jag sedan kan kika tillbaka på.
Vad ska du göra idag? AW är på schemat efter 17, känner mig dock krasslig plus att pappa undrade om vi skulle äta middag tillsammans så det är ännu oklart. Jobbar tidigt imorgon så det är ingen fredag här inte.
Vad ska du göra i morgon? - Jobba fram till 17, därefter får vi se.
Hur ser ditt liv ut om fem år? - Jag bor utomlands, eller är nyss hemkommen till Sverige efter en längre utomlandsvistelse. Jag är i ett lyckligt och tryggt förhållande och har börjat planera min graviditet. Inşallah!
Vad vill du säga till de som är yngre än du? - Passa på att göra allt du vill, du lever förmodligen bara en gång och du blir inte yngre! Ut och res, och prova gärna på att bo utomlands för du växer så enormt mycket som människa av det. Fastna inte i en destruktiv livsstil, tänk på dig själv och gör det som är bäst för just Dig.
Och ge fan i att skrika och prata högt på tågen eller tunnelbanan, det är så sjukt irreterande!
Vad vill du säga till alla de som är äldre än du? - Var ett gott föredöme för dom yngre och tänk på miljön.
Livsmotto? Du lever bara en gång, ta vara på ditt det. Ångra aldrig något ur det förflutna, se det som erfarenheter och kött på benen istället. Vi är människor, ingen är felfri och alla har spöken i bagaget.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback