Well deserved..

Jag njuter verkligen av ledigheten ska ni veta, trallar runt här hemma med mjukisbyxor och en kopp kaffe i handen.
Har inte gjort mycket mer idag än att borsta håret och fått ögonbrynen plockade av Nathalie.. :)
Jag brukar som ni kanske förstått alltid vara igång och ha både det ena och andra på 'att göra' listan, men inte nu int..
Ska väl snart börja plocka lite här hemma, göra iordning mig och därefter dra ut på äventyr, eventuellt starta på gymmet?
Längtar ihjäl mig efter SATS, och SATS efter mig.
Det är bara det att gå dit första gången och sedan är jag direkt inne i det igen, och älskar det!

Hoppas ni alla andra har det bra på diverse kontor och arbetsplatser ;) Gäääsp..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback