Afiyet olsun!

Minns ni då jag var här för 3 veckor sedan, att jag tyckte det var så tråkigt att vi bara åt hämtmat i form av pizza osv?
Känns lite som slöseri med matupplevelser då man befinner sig i Turkiet..

Denna gång har det hittills vart tvärtom, jag är såå nöjd! :)
Vi gick ju på en riktig meze-restaurang då jag landade, och det var som vanligt hur smarrigt som helst även om jag inte riktigt hade matlusten med mig.
Raki dracks till maten i vanlig ordning!
Idag åt vi på hans kontor, och mattanterna där är grymma!
Dom lagar alltid rätt enkel mat, men gud så gott!

Och nu till middag har vi ätit färsk grillad fisk som Ahmet var och hämtade någonstans..
Jag som vanligt har ju noll koll på hur man rensar och äter fisken så O fick hjälpa mig efter att han sett mig sitta och peta ut x antal ben ur munnen..

Och om det något jag älskar så är det dessutom att få äta mat med händerna, och det fick man idag! :)
Jag drömmer mig bort i en annan värld och låtsas att jag är Robinsson Crouse som precis har fångat in måltiden och slaffsar i mig som en utsvulten n---r..




Kommentarer
Supergittan

HA HA!

Alskar avslutningen.

HAHAHA

2010-02-03, 20:53:33

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback