Doğum günün kutlu olsun!

Vaknade tack och lov upp med en utebliven bakfylla, dock liiite huvudvärk men det tar Bamyl hand om.
Klockan tre ska jag alltså befinna mig i Tallkrogen på andra sida stan för lite fika i härligt turkiskt sällskap! :)

När jag bodde i Alanya och jobbade på Sky Lounge bar 2006 så vart jag och Malin kollegor och goda vänner.
Vi har självklart hållt kontakten och setts då och då under åren som har gått, och det är hennes fästmö Levent som fyller år idag.

Alright, nu ska jag hur som hoppa upp ur sängen för att få i mig något att äta, göra mig iordning, springa på bolaget och därefter åka mot Tallkrogen!
Hörs later!

Malin och Levent.



Kommentarer
Niclas

Hennes fästmö? Ser mer ut som en fästman faktiskt! :)

2010-02-28, 14:44:33

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback