drömkväll.

Stort tack familjen Westerberg för en enormt trevlig och mysig kväll igår!
God mat, gott sällskap och oslagbar stämning - som vanligt i deras sällskap.
Att jag inte har vart där på så många år ska det garanterat bli ändring på.

För första gången på ett tiotal år tittar jag på Melodifestivalen och det var faktiskt trevligt!
Fel låtar gick ju som vanligt vidare, jag förstår inte hur svenska folket röstar!
Vi satt alla samtliga och röstade, men det gjorde uppenbarligen ingen verkan.
Sucker for love (5:an) och Manipulated (8:an) var ju helt klart bäst, men ingen av dom gick direkt till final.

Hasse vart brutalt chockad när det framgick hur lite jag visste om musik, så vi hade genomgång av tidernas bästa konserter på DVD.
Vadå, jag har ju stenkoll på turkarnas elit-musiker! ;)




Kommentarer
Ela

Hahahaha ja han blev lite chockad där hehe, tur du fick en snabb lektion =)

De va underbart o ha dig över och jag hoppas verkligen att vi kan göra om det snart igen...

Kramar i massssssor!!!



Din Ela

Christer E

Haha, men dra mig baklänges? Så du är bekant med The Westerbergs!? Världen är liten! :)

2010-04-07, 02:00:51 http://christerekman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback