Får jag fylla dig med lite skumpa?

NU gör vi mig en tjänst och glömmer bort inläggen från igår tycker jag!
Det var champagnen som talade, hehe..

Hade en riktigt trevlig dag igår!
Stackars Levent vaknade upp med nackspärr så dom var tvungna att åka in till akuten och därmed flytta fram födelsedagskalaset en timme.
Gjorde dock inte mig så mycket, kunde i lugn och ro gå på bolaget samt ta en latte med Annika, Anna och Linda & alla deras barn.. :)

På tunnelbanan har jag en vana att sitta och glo på folk om jag inte har en tidning eller bok i handen, och igår var inget undantag.
Det satt en rätt söt tjej mitt emot mig och det var roligare att glo på henne än gubben snett mittemot med hår i öron och näsa.
Eftersom jag inte vart hemma i deras nya lägenhet än så hittade jag inte utan yrade runt ett tag innan jag anlände, men när jag väl kom dit, gissa vem som satt i soffan?
Haha tjejen från tunnelbanan!
Ja alltså man får ju bevisat gång på gång hur liten världen är.

Hade en grymt trevlig eftermiddag och kväll hemma hos Malin och Levent!
Det visade sig att dom flesta var mer hungriga än fikasugna så vi drog till en nödlösning och gick och beställde pizzor, det satt sååå bra!
Trevliga människor, bra stämning, fantastisk tårta samt skumpa - kan det gå fel? Haha. :)
Kikade in Melodifestivalen och jag tyckte att alla bidrag var hemska!
För en gångs skull kan jag väl säga att rätt låt gick vidare åtminstone, dock inte schlager för fem pesetas!
(Förlåt Sibel.)

Kvällen rundades av på Patricia, och jag hann faktiskt med sista tåget hem.
Jag har aldrig vart på Patricia förr, har alltid trott att det har vart en gay-klubb sju dagar i veckan och därmed inte sett någon anledning att gå dit, men tydligen så är det bara det på söndagar.
Hur som så var det inte ett ställe i min smak, men nu vet jag iaf det efter att ha vart där! :)
Det var dock en trevlig kväll eftersom det är sällskapet som gör kvällen, inte stället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback