Fräzor!

Jag och min barndomsvän Michaela (Fräzer) bestämde för flera veckor sedan att vi skulle äta middag ihop lördagen efter jag återvände från Turkiet.
Hon ringde igår och undrade om jag mindes och hade det inplanerat, jag är normalt sett väldigt bra på att dessvärre glömma sådant.
Men jag mindes och hade det inplanerat i kalendern.
Hennes far hade bjudit över henne på middag i hennes föräldrahem i Viksjö, och sagt att jag också var varmt välkommen om jag ville.
Självklart, vem tackar nej till oxfilé samt en kväll med familjen Westerberg? ;)
Jag har alltid tyckt väldigt bra om hennes familj och det var flera år sedan jag träffade dom senast så det ska bli mycket trevligt!

Jag har bokat in en date med mamma på tisdag då jag är ledig också, det ser jag framemot.
Vi har ju knappt träffats något det senaste året så det ska bli mysigt med lite kvalitétstid ihop. :)

Pappa och dotter Westerberg!



Kommentarer
Fräzer

My love



De va underbart o se dig i dag, prata en massa minnen och få krama om dig, ta hand om dig, du underbara människa... Jag står bakom dig i vått o torrt, jag älskar dig min vän och det har jag alltid gjort...



Tack för en underbar kväll min älskade vän!!!

2010-02-14, 00:27:54

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback