fucking speechless..

Seriöst, jag finner ta mig fan inga ord för dessa tre karlar..
Jag kan räkna upp många kändisar som ser sjukt bra ut, men för dessa tre är jag knäsvag.
Exakt som en 13-åring som har hela rummet fullt med posters på Nick i Backstreet boys, SÅÅÅ såld är jag på dessa tre karlar..

Skulle jag av någon konstig anledning någonsin vara i samma stad som någon av dom, så kan jag helt lungt och sanningsenligt tala om att jag garanterat kommer bli anhållen för ofredande.
Alltså inte så att jag skulle springa fram och visa upp kalaset eller kasta underkläder på dom, utan snarare börja skrika och gråta hysteriskt, springa fram och tillbaka, hoppa upp och ner och sedan handfängsla mig fast i personen.

Joooråsatte...

Clive Owen...


Jude Law...


Robert Pattinson...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback