Ja, nej, ja, nej, ja, nej.

Soohohoohoorry, jag har inte skrivit på grund av heavy work load at the office.
Ska gå på lunch nu, sedan ska jag försöka skriva ett privat email som kräver lite koncentration innan det är dags att försvinna in i den tekniska poker världen igen..

Min chef kom tillbaka från semestern idag, så nu måste jag ta ytterliggare en diskussion med honom..
Denna gång ska jag ångra min tjänsteledighets-ansökan som jag lämnade in för några veckor sedan.
Han blir inte klok på mig, jag kan aldrig bestämma mig för vad jag vill.
Eller åtminstonde inte sedan jag kom tillbaka från tjänsteledigheten i Turkiet..
Men nu tänker jag stå fast vid mitt beslut och vara en stabil medarbetare, utan uppsägningar och tjänsteledighets-ansökningar!

Jag och mina megaimpulser, wish me good luck! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback