Jag vill, jag vill, jag vill..!

Okej, oavsett vad så ska jag bo utomlands igen.
Jag börjar få en rätt allvarlig åldersnojja..

Det är ju inte många år kvar tills då man 'bör' vara gift och ha barn?
Visst, inga impulsryck MEN jag har så många saker jag vill göra innan det är dags att stadga sig!
Fast tänk om jag aldrig gör det?
Tänk om man aldrig hittar han med stort H?
Åååh, hemska tanke..

Hur som så är det en drös med saker som jag har på to do listan..
Och här snackar vi inte projekt som man kan bestämma sig för att köra på någon månad i förväg, utan här krävs det månader av planering och ekonomisk självdiciplin.
Jag önskar att jag kunde stanna i den här åldern och stå still här i cirka 5 år!
Jag önskar man kunde koppla musik till varje blogginlägg så ni fick höra samma musik som jag lyssnar på då jag sitter och funderar på det jag skriver om..
Jag vet att jag har sagt det förr, men jag säger det igen - musik är ALLT för mig!
Med musik kan jag i princip styra mitt humör.

Denna körs just nu!



Kommentarer
Lina

Hehe, den där åldersnojan kan du lägga ner. När du en dag fyller 30 kommer du att inse att den var helt onödig att vara stressad och att livet helt klart är bäst att leva efter 30. Så gör vad du känner för, ta det lugnt, njut av livet...


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback