jfdkiyå8iyh

Günaydın!

Sitter på jobbet och ser över vad som ska göras nu på morgonen samtidigt som jag äter frukost och dricker kaffe.
Jag är på bra humör idag, hittills! :)

Hela helgen har vart bra och det är jag faktiskt tacksam för, i och med hur nedstämd jag var i fredags.
Jag kanske bara trodde att jag skulle må dåligt och vara nere på grund av det här med O, men egentligen så är det bara en lättnad?
Tiden får utvisa det, och det kommer väl gå lite upp och ner men hittils har majoriteten vart uppåt, hoppas det håller i sig!

Idag har jag med mig en übernyttig matlåda samt träningsväskan för nu ska jag tillbaka till min hälsosamma vardag!
I Turkiet var det ju semester, och därmed både dracks och åts en hel del osköna saker.
Förvisso kom jag ju iväg och tränade fyra gånger, but still.
Den här helgen har jag dessutom blivit övertalad av James att äta pizza både lördag och söndag, plus att godisintaget har vart rätt högt, så jag säger som Paolo Roberto - nu ska fettet brinnaaaaaa!
(Som förövrigt är den sämsta reklam jag någonsin hört.)



Kommentarer
Louise

Günaydin canim

I am happy to hear that your mood is going up and that you are thinking positive!

Have a great day!!

öpüyorum seni


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback