Klappat och klart!

Skönt, nu är dom flesta ärenderna uträttade.
Jag har sett till att betala alla räkningar som jag helt glömde bort då jag var i Istanbul.
Boket en tid hos en hudläkare på Odenplan som måste titta på mina födelsemärken som tjejerna reagerade starkt på..
Herregud, tänk om jag har cancer??
Jag menar, jag har trots allt solat väldigt mycket i mina dagar, både utomlands och i solarium..

Jag avbokade dessutom fotograferingen imorgon, allting var ju som sagt gratis men ville man köpa bilder så skulle det börja på 500sek, och jag vet med all säkerhet att jag kommer vilja köpa massor av bilder.
Men har tyvärr inte råd just nu..
Jag menar, fyra bilder är ju faktiskt en resa till Turkiet.. Haha.

Men i sommar då man är solbränd, fräsh och vältränad då ska jag gå och ta bilder! :)
My min pärla, stort tack ändå för det är ju faktiskt tanken som räknas!

Miki solar.. Eeh.




Kommentarer
annika

2010-02-15, 16:48:57

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback